Търсене в този блог

вторник, 29 декември 2009 г.

Нова година, нови цели

С края на годината идва и нуждата от нови цели за компанията. Всяко предприятие трябва да изготви план за развитието си, да постави целите и да разработи методите, по които те да се постигнат.
Като се замисля, аз очаквам много от идната година. Очаквам кризата да отшуми и хората малко по малко да започнат да излизат от черупките си. Знам, първите месеци на годината ще са най трудни, но след това ще трябва да се стегнем и да започнем да работим здраво.
Началото на годината е хубав момент да направим равносметка и да помислим за бъдещето. Това е моментът, в който да разсъдим за това, как осигуряваме живота си. Българите не сме свикнали да мислим за бъдещето. Истината е, че когато ни се случи нещо първо питаме защо на мен, хващаме се за главите и се тюхкаме. Не е ли по-добре просто да се подсигурим от сега за нещата, които евентуално ще ни се случат и ако това стане, да сме подготвени. Да си кажем, случи се на мен, но аз вече съм помислил за това.
Моят съвет е - застраховайте! Подсигурете се! Прекарайте спокойно новата година, мислейки за важните неща, защото ние ще мислим за вашите рискове!

Няма коментари:

Публикуване на коментар